Frågor till er!

 
 
 
Jag tänkte att ni skulle få dela med er om vad ni tror och tycker! Jag har fyra frågor ni hemskt gärna får svara på. Alla svar kommer upp på bloggen! 
 
1. Vilka personer shippar ni? (vilka personer vill ni ska få ihop det?) 
 
2. Om du fick spendera en dag i Rosewood, vem skulle du umgås med, vart skulle du gå? Vad skulle ni göra? 
 
3. Om du fick ändra/lägga till något i serien, vad skulle du göra då? (ändra en händelse, lägga till en händelse, ändra en person)
 
4. Vem är du mes lik av Spencer, Aria, Hanna och Emily?
 
 
Ni får till ikväll på er att svara. Jag lägger även upp mina egna svar då! :)
 
 


Kommentarer
Elin

1. Jag vill att Spencer och Wren ska få ihop det igen!!

2. Jag skulle vara i skolan, umgås med Hanna och såklart de andra tjejerna, men jag skulle vilja känna mig som en i deras gäng.

3. Jag skulle göra så att Maya inte blev dödad.

4. Jag är nog mest lik Hanna tror jag.

2012-08-02 @ 08:05:35
Linnea

1. Jag shippar helt klart Paige och Emily!
2. Jag skulle såklart vara med Aria! Hon skulle visa mig runt och sen skulle vi fika på det där fiket de alltid är på!
3. Jag hade nog inte ändrat så mycket, men jag hade gjort det liiiiite råare. Inte mycket, men lite.
4. Aria!

2012-08-02 @ 16:23:16
Hannacat.blogg.se

1. Vilka personer shippar ni? (vilka personer vill ni ska få ihop det?) Jag gillar Emily och Samara och Emily och Alison.

2. Om du fick spendera en dag i Rosewood, vem skulle du umgås med, vart skulle du gå? Vad skulle ni göra? Jag skulle vilja spendera en dag med Alison. Vet inte varför just henne, det verkar kul bara. Vi skulle gå och äta frozen yougurt och gå och shoopa. :)

3. Om du fick ändra/lägga till något i serien, vad skulle du göra då? (ändra en händelse, lägga till en händelse, ändra en person) att samara kom tillbaka!

4. Vem är du mes lik av Spencer, Aria, Hanna och Emily? Aria, tror jag.

2012-08-04 @ 12:18:17
URL: http://hannacat.blogg.se
Tilde

Jag vet att det är lite sent men fråga 4 så är jag nog mest lik Aria eller Alison (som å andra sidan inte var ett alternativ) Jag håller många hemligheter och så på utseende så är det Alison eller Hannah för jag är Blond. Men Alison och Aria är mina favvisar!

2012-08-05 @ 01:39:02
URL: http://tildie.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0