Intervju med Andy om Ashley

Oh Benson Brasil: Tror du att Hanna och Caleb kan bli Haleb igen?

Andy Reaser: Äkta kärlek övervinner allt!

OBBR: Men Mona då? Kommer hon och Hanna bli vänner igen?

A: Det kommer ta ett tag för Hanna. Det fanns ju ett tag där då hon verkligen trodde att hon och Mona var bästa vänner, och när det gäller Mona - allt hon gjorde var att försöka vinna Hanna tillbaka, eftersom att det är jobbigt att förlora en vän sådär!

OBBR: Fansen är väldigt intresserade hur det kommer bli med Wrenna. Kommer de bli ett par?

A: Allting är möjligt i Rosewood!

OBBR: Vem är roligast under inspelningarna?

A: Jag. Bahahahahahahaha!!!!

OBBR: Hur är Ashley? Är hon ambitiös?

A: Hon är verkligen jätteduktig. Jag tror att alla på PLL jobbar riktigt hårt!

OBBR: Kan du säga någonting om fansen?

A: Alla fans på PLL har varit otroligt stöttande och supportiva! Det uppskattas verkligen! Jag älskar er alla, även ni som hatar mig!


 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0