Svara gärna!

 Sista dagen på jobbet idag! Sen blir det att prioritera bloggen, såklart! 
 
Egentligen har jag två timmar varje dag då jag jobbar och har tillåtelse och tid med bloggning och tillgång till dator, eller iPad, men lägger jag upp bilder från iPaden så syns de inte sen.. Mycket märkligt men! Ikväll vill jag att ni kommenterar massor! Har en fråga här nedan ni gärna får svara på! Vill ni att erat svar ska synas på bloggen? Ja men svara på frågan så ska vi se till att det blir ! :) 
 
1. Vilka tror du samarbetar? Tillexempel: "jag tror att Byron och Ashley samarbetar med... För att..."
 
2. Hur många tror ni det finns i "The A team"?
 
Mina svar:

1. Jag tror att Lucas och Mona samarbetade, men att Lucas la av lite grann när Mona blev haffad, eller i alla fall att han blev mer anonym. Sen tror jag att Ashley samarbetarned någon av Mr. Eller mrs. Hastings, om vad vet jag inte. Jag tror även att det finns många mindre skyldiga, eftersom att jag har för mig att måånga har fått A-meddelanden, t.ex. Mike? Melissa! 
 
2. Jag tror att Alison lever och att hon skojar med tjejerna, gjorde upp en liten plan tillsammans med Jenna och Mona, och att det var Courtney som dog. Att det var Alison som gav ut alla hemlisar, men att det var Mona och Jenna som utförde alla "dåd". Jag vet faktiskt inte vad jag ska tro, men kanske 5-6 st! 
Jenna, Mona, Lucas, sedan några fler!
 
SVARA INNAN IKVÄLL! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0