Shay Mitchell

Den 24 juli återvände Pretty Little Liars stjärnan Shay Mitchell till Big Apple för en annan spännande händelse  - denna gång på American Eagle flaggskeppsbutik på Times Square. Skådespelerskan slå upp de mer populära hotspot för att lansera butikens "Live Your Life"-kampanjen och dess Real People tävling!


Ser fräsch och somrig i en blommig ruggig topp och mörka, monterade jeans, Shay bländad som vanligt! Hon deltog i en live fotografering med fotografen Patrick McMullan, hälsade fans vid sidan Seventeen: s chefredaktör Ann Shoket, och även snurrade lite kul slår tack vare Tom Cruise son DJ Connor Cruse. Shay måste ha njutit av erfarenhet lasterna eftersom hon tog till sin Twitter sida att uttrycka sin djupaste tacksamhet: "Jag är i vördnad för alla som kom ut idag! Tack sååååååå mycket! Jag hade den bästa tiden! Tack @ american_eagle! xo # LiveYourLife! "

Kolla in helt fantastisk Shay Mitchell såg i galleriet nedan!









Kommentarer
Johanna - Liars Sweden

Haha, nej men hon trodde att hon skulle kunna blogga. Och jag tror att Eleni kom på det efter att hon hade sökt in, och hon kanske inte visste att hon skulle till Grekland.. Jag vet inte riktigt, men hon visste mycket om PLL och det verkade bli väldigt bra innan hon kom på detta :)

2012-07-27 @ 19:20:38
URL: http://liarssweden.blogg.se
Maja

Hur många läsare har ni ungefär varje dag?

Svar: Det beror helt på hur mycket inlägg som gjorts under dagen, eller om det är säsongsstart.
Alice None

2012-07-29 @ 00:14:55
Sofia

Vad är det som är så bra med PLL? Jag har funderat på att börja kolla men varför? Vad gör den så bra? =)

Svar: Jag kan bara svara för mig själv, men det jag tycker är bra är att det inte är så himla komplicerat. Man fastnar för serien direkt, det finns lite av varje. Det vill säga kärlek, spänning, drama osv.. Bra skådisar och man känner igen sig i rollerna :)
Alice None

2012-07-29 @ 11:11:36
URL: http://wordsof.blogg.se
N O V A L A - novalas.se

Sv: Tack för att du tipsade om din blogg! Jag själv verkligen ääääääääälskar PLL, så tack för en till fin och bra PLL-blogg att läsa, något jag verkligen behövde! :)))

Svar: Åh, så roligt att höra! Det är guld värt att du skriver så :)
Alice None

2012-07-29 @ 14:21:00
URL: http://novalas.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0