Hur vill ni att jag ska göra?

Det här med nya blogg.se! Hur vill ni att jag ska göra med kommentarerna? Vill ni att jag ska klicka mig in på eran blogg och svara där, vilket kanske gör att jag inte svarar på allas kommentarer, eller att jag svarar via "svara"-knappen genom min egen blogg, där jag ser era kommentarer? Då krävs det dock (i nuläget, tror att blogg.se ska fixa det snart) att ni klickar er in på min blogg under det inlägget du kommenterade och kikar vad jag svarat. Då kan jag faktiskt garantera att jag svarar på allt! 

HUR VILL NI HA DET?




Kommentarer
Linn

Svara på din egen blogg! Det blir nog enklast! :) Då vet man ju att man får svar!

2012-06-26 @ 12:48:00
URL: http://kindoflinn.blogg.se
Olivia S

Svara på din egna blogg! :)

Svar: Ok! Tror det är enklast för mig med.
Alice None

2012-06-26 @ 14:15:53
URL: http://www.oliviastener.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0