Alisons dagbok

Lördag 25/10

Jag fick just veta att det kommer bli ett halloweenparty hos Noel Kahn i år - kanske ska jag tänka ut något roligt jag kan göra med tjejerna. Man måste alltid vara så försiktig med Spencer. Hon ska alltid tänka steget längre, men om jag kommer på något smart, så fattar hon inte vinken!

 

Söndag 26/10

Jag har varit och shoppat idag, och jag hittade den snyggaste klänningen någonsin! De hade några olika par skor som skulle passa till, men jag hittade ett par i den sista affären jag var på. Alla kommer bli så avundsjuka på mig när jag har på med de i skolan - om de inte redan är det förstås! Vänta bara tills jag ska shoppa med mamma nästa vecka - Då kommer jag få tag i det senaste från de bästa affärerna. De kommer blir så himla härligt att visa upp de för alla andra!

 

Onsdag 29/10

Det är en ny tjej i stan - Jenna heter hon. Vi träffades när jag skulle köpa en utklädnad. Hon skulle köpa en dress för att kunna vara Lady Gaga. Hon intresserar mig på något vis - bra eller dåligt? Hon visste redan vem jag var, vilket inte var så konstigt. På något sätt hade hon också fått en inbjudan till Noel Kahns party! Jag ska hålla ett öga på henne. Mina försök att få Häftiga Hanna att raka av sig håret gick inge bra. Spencer började försvara Hanna, så himla typiskt henne. Men det var därför jag valde just henne.



Torsdag 30/10

Arias pappa är otrogen mot hennes mamma. Jag älskar det! Jag menar, det är förstås tråkigt för Aria, men jag älskar drama! Men det finns ingen chans i världen att Aria kommer berätta för hennes mamma.. Byron kommer säkert övertala henne att inte berätta för någon. Hon vågar verkligen inte stå upp mot honom, och det är därför jag valde henne. Jag känner Byron från någonstans, ärligt talat så står han i skuld tilll mig, han är söt.. men gammal
 
Knasig tjej! Snacka om att alltid vilja ligga på topp!
Översättning: Jag


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0