Gästbloggare sökes!

Är du ett stort fan av Pretty little liars och har följt seren från början tills, ja nu?
Om du är intresserad, så tycker jag absolut att du ska läsa igenom nedanstående text!
 

Gästbloggare sökes.
Jag söker nu en person som kan hjälpa mig med uppdateringen. Det funkar alldeles utmärkt att blogga själv, som jag gör nu, men vissa dagar hinner jag inte med, och då vore det perfekt med en person som skulle kunna göra några inlägg! 

Till en början vill jag att du provbloggar några dagar. Jag vet att det står väldigt stilla i PLL-världen, men gör ett försök! Vi kommer överens om några dagar och sen pratar vi om hur det kan bli framöver och det beror alldeles på hur många som vill provblogga.

Vad krävs?
Jag vill att du skickar ett mejl till [email protected] där du skriver att du är intresserad. Då kommer jag skicka ett litet formulär som jag vill att du fyller i, och sen utgår vi därifrån. Jag vill dock att du skickar en kommentar här när du mejlat, så att jag vet att jag ska kolla mejlen! 
Vad som krävs kommer du få reda på i frågeformuläret, men det är inte alls höga krav!

Övrigt.
Är du intresserad? Mejla så fort som möjligt, så får vi detta överstökat inom kort. Även om du är osäker och inte vet ifall du är någon av de jag söker, eller om du har några frågor. Skicka i alla fall! Fråga på! Jag svarar med glädje på frågor! 

/Linn



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0