Fan får ha Tyler som mentor!



OBS! Ha överseende - det är översatt av google translate!

Fråga: Vad var det som att mentor av Tyler Blackburn?

Courtney: Att vara mentor av Tyler var helt otroligt. När jag först träffade honom, gjorde det verkar inte som om jag träffade Tyler Blackburn ... bara Tyler. Vi hade chansen att hänga på inspelningsplatsen och prata om att handla på mellan tagningarna. De saker som jag lärt både på och utanför kameran har varit otroligt hjälpsamma. Inte bara var hans tekniker användbara, men också hans attityd. Hans uppmuntran hjälpte mig att inse att jag har förmågan att övervinna hinder och göra vad jag drömmer om att göra.

Fråga: Du måste ha varit så förvånad! Vad var din reaktion när du fick reda på att han var din mentor?

Courtney: Ja, jag var! När jag såg honom köra runt hörnet, var jag bara lite stjärna slog ... * skrattar * Jag liksom bara stod där som "Herregud. Det är Tyler Blackburn. Står rakt framför mig." Jag visste inte hur man ska reagera. Jag liksom bara gick fram till honom och kramade honom. * Skrattar * Jag hade en stor stund fan tjej framför honom. Men jag spelade bort det ... hoppas jag.

Fråga: Har han ge dig några verktyg eller råd för att uppnå ditt 1-DAY dröm om att bli skådespelerska?

Courtney: JA! Han lärde mig mycket av tekniker! Vi läser faktiskt en scen tillsammans och han gav mig lite feedback. Han berättade om några av de verktyg han använder för att hålla sin agera realistiskt på kameran, såsom känslor minne (visar känslor baserat på livserfarenheter). Eftersom jag har studerat teater för ett tag, visste jag om känslor minne, men använder det i teater och film är helt annorlunda. Det var mycket intressant att lära sig att använda den på kameran. Även om han lär mig en hel del användbara agerar tekniker, var det viktigaste att han lärde mig att göra det i underhållningsbranschen är möjlig. Oavsett vad andra säger, om du tror att du kommer att göra det, kommer du göra det. Hans agerar tekniker har och kommer att hjälpa mig, men jag tror att tro på sig själv är en viktig faktor i om du gör det. Och hans uppmuntran har verkligen hjälpt mig.

Detta fan, Courtney fick alltså ha Tyler Blackburn som sin mentor för en dag. En typ "lev din dröm för en dag". Hon fick inte bestämma person själv, men fick vara med honom under en inspelningsdag och lära sig massor om tekniker och sånt som skådespelarna använder! 



Kommentarer
Emma Berglund

Svar; Fin blogg du har! Skulle gärna forsätta följa bloggen så om du har lust att göra ett bloglovin byte är det bara att säga till :)

2012-08-06 @ 17:25:04
URL: http://emmaberglunds.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0