Intervju med Troian

Intervju med Troian Bellisario:
- Översatt av mig

Är du en katt eller hundmänniska?
Jag är definitivt en hundmänniska.

Favoritlåt just nu?
Jag har lyssnat mycket på Billie Holidays på senaste tid. When I go home.. osv.

Från OS - Michael Phelps eller Ryan Lochte? (Simmare)
Jättesvårt att säga, älskar verkligen bådas leenden. 

Hur är det att jobba som skådespelare under inspelningarna? Hur går det att jobba med de andra tjejerna?
Vi tjejer står varandra väldigt nära. De känns som systrar till mig. Vi jobbar ju verkligen hela tiden, så är vi inte "on set", så är jag med familjen och sånt! 

Du hade bara två dagar på dig att förbereda dig för rollen i Lauren. Hur förbereder man sig för det, och du ska dessutom spela soldat. 
Min pappa har varit soldat och jobbat inom det militära, och jag behövde verkligen någon som visste hur man beter sig och går och står som en! 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0