Spring Breakers - Nya bilder










Kommentarer
Tilde

när kommer veckans avsnitt?!! Det är liksom torsdag nu och du brukar ju lägga ut dem på onsdagar?

Svar: Jag ber om ursäkt! Har varit bortrest och jobbat de senaste dagarna! Har inte haft tid, men nu finns det!!
Alice None

2012-07-19 @ 19:10:26
URL: http://tildez.devote.se
Anonym

er blogg är bra osv men ni har ganska ofta likadana inlägg som en annan PLL blogg. Jag vet inte om det är ni eller dom som skriver/lägger ut bilderna först dock. :)

Svar: Ja, jo jag följer andra Pretty little liarsbloggar också, och det är svårt att inte hitta samma saker att skriva om, men jag ska absolut försöka variera mig så gott jag kan! Hoppas ni fortsätter följa bloggen, även om den är lik andras.Tack för din kommentar.
Alice None

2012-07-20 @ 15:51:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0