Svaren på era frågor!

Gör du bloglovinbyten?
Ja, det gör jag! Ni behöver inte skriva "Bloglovinbyte?" Utan, skriv bara - "nu följer jag dig, blev nummer **", sedan kommer jag följa dig tillbaka. Jag skriver en kommentar till dig tillbaka då.

Varför spelade Aria piano med Jenna?
För att Jenna bjöd hem Aria för att få hjälp att öva flöjt. Sen vad det fanns för andra orsaker har man inte fått veta.

Hur är förkortningarna på förhållanderna?
Spoby (Spencer & Toby), Ezria (Aria & Ezra), Haleb (Hanna & Caleb) och Emaya (Emily & Maya).
Fast nu är varken Emaya eller Haleb ett par längre.

Hur många böcker finns det?
11 stycken. 5 på svenska.

Har tjejerna syskon?
Emily och Hanna har inga syskon, vad jag vet! Men Aria har en lillebror (Mike), som jag tycker man borde få se lite mer av, och Spencer har en storasyster (Melissa).

Vilka dagar går PLL?
Tisdagar i USA, natten mellan tisdag och onsdag i Sverige. Jag lägger ut avsnitten på onsdagen.

Är Mona A?
Mona är A, men det finns ju uppenbarligen fler A, eftersom att tjejerna fortfarande får meddelanden. Det finns massor med teorier, men Mona är den enda som blivit helt påkommen.

En A-teori?
Jag tror att det är Melissa eller Spencer eftersom "A" hade likadant märke på datorn som Melissa och "A" drack vodka som Spencer och så ringde/smsade "A" från Spencers mobil (till Emily tror jag) men det kanske var hon själv som gjorde det..?

SVAR: Jag tror att Melissa fått meddelanden av A, som senare försökt få med henne i the A-team. Jag tror att Wren ligger bakom mycket, även om jag verkligen inte hoppas på det. Sen tror jag att Lucas är minst lika skyldig som Mona. Mona och Lucas blev ju mobbade när de här tjejerna blev populära. Så Lucas är fortfarande på fri fot.


Kommentarer
emme

Fin blogg :) Helt awesome :D Hur mår du just nu? :)

Svar: Tack så mycket! Jag är lite förkyld, annars mår jag riktigt bra :) Själv?
Alice None

2012-07-02 @ 13:17:50
URL: http://elloemme.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0