Inspiration: Aria

 



Jag hittade en färdigt kollage på Google med mängder av Aria's stilar, som ni ser här ovan. Aria har en väldigt bohemisk stil, gärna med klänningar och nätstrumpbyxor. Gärna en läderhandväska och höga boots. En stil jag gärna vilar ögonen på, men kanske inte sätter på mig själv. Vad säger ni? Hon har en ganska blandad stil skulle jag säga. Allt ifrån t-short och jeans till en kortklänning. Men hon passar i det! Jag tycker heller inte att Aria's stil har förändrats sedan första början. Jämfört med Emily Fields, som börjat tuffa till det lite mer nu på sistone, så har Aria kvar sin stil. Har ni tänkt på det?


Här har jag knopat ihop några outfits i Aria-style som man lätt med dagens ekonomi i unga år kan inköpa och klä sig i själv, eller kanske kan leta upp i garderoben och sy om! Det är alltså normala priser på normala affärer som finns i Sverige. Kommentera gärna!






Klänning: 299:- (H&M)
Skor: 399:- (Din sko)
Skinnjacka: 1079:- (Ellos)
Halsband:
 99:- (H&M)




Top:
99:- (H&M)
Jeans: 299:- (H&M)
Örhängen: 39:50:- (H&M)

Summa: ca. 440:- 



VAD TYCKER NI OM SÅNA HÄR INLÄGG? SKA JAG FORTSÄTTA MED RESTEN AV TJEJERNA?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0