Sno stilen!







Jag älskar verkligen deras stiler. Jag skulle absolut vilja kopiera Spencers garderob! Älskar hennes kläder! Hanna har en sån glamourös stil, lite för fin för min del, men gärna till fest eller liknande evenemang! Emily's stil är nog den jag liknar mest, lite sportig, men hon har börjar tuffa till den lite mer på sistone, eller vad tycker ni?

Aria har en lite speciellt stil som jag inte riktigt kan sätta fingret på i nuläget, men hon har lite allt möjligt. Hon är helt enkelt Aria! 

Jag tycker tyvärr inte om Hannas jacka på första bilen! Uuuh, men i övrigt är det mesta ögongodis!


Kommentarer
ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

snygga stilar!

2012-06-13 @ 01:02:29
URL: http://adaras.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0